Schzücscheschz cyberjátszótere

ez egy blog, ahova azt írok, amit akarok, és azt is fogok!!!

Utolsó kommentek

  • Loickeaux: nekem is (2009.11.07. 16:07) not good enough
  • Schzücscheschz: kicsit elégedett voltam magammal mire beértem, de már akkor tudtam h nem leszek profi szigetkör fu... (2009.07.22. 22:48) ébredezés
  • petykeaux: Te sprinterkirály..:) (2009.07.22. 22:45) ébredezés
  • Schzücscheschz: csütörtök:) (2009.06.25. 20:07) come si dice?
  • petykeaux: na meséljél majd ember, h mi volt ma!!:) (2009.06.25. 13:03) come si dice?
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • Loickeaux: nekem is (2009.11.07. 16:07) not good enough
  • Schzücscheschz: kicsit elégedett voltam magammal mire beértem, de már akkor tudtam h nem leszek profi szigetkör fu... (2009.07.22. 22:48) ébredezés
  • Schzücscheschz: csütörtök:) (2009.06.25. 20:07) come si dice?
  • petykeaux: bazzeg:(:( (2009.06.10. 21:22) And the winner is...
  • petykeaux: nagyonnagy...!!! (2009.06.10. 02:43) home alone

when i get sad... avagy a kudarc, kulcskeresés, Napóleon és Szent Ilona

2009.01.16. 00:36 | Schzücscheschz | 1 komment

<jokiscímmi?>

mitirjak?spacetmane?de? najo

na most h elfogytak msn partnereim akik szóbaállnak velem(mien szerencsések hogy én is szóbaállok velük) végre nyugodtan irhatok.
Csodásan indult a mai nap(azoknak akik nem éreznék ki a cinikus hangévtelt szavaimból zárójelben jelzem egy C betűvel a kiéreznivalót pl: (C)) ma találkoztam apuval kb julius vége óta először, ileltve most beszéltem vele azota először. mit mondjak nagyon felemelő beszélgetés volt(C), és ugy zajlott mint egy átlagos apa-fia beszélgetés(C)(jo ezt abbahgyom hülyék ugyse olvassák ezt, ha meg igen magukra vessenek) szoval kb mint két idegen ültünk a kocsiban persze voltak probálkozások a beszélgetésre de sokra nem jutottunk illetve a köztünk lévő feszültség sem igazán oldódott. nekem nagyon szar volt és még msot is az, de ahogy anya mondta lelkiismeretfurdalásom ne legyen emiatt, és én is igy érzem h az emiatt nem lehet. viszont annyit remélek, hogy apu is ien rosszul érzi magát, na persze nem azért h kicsinyes visszarugásként ő is megélje ezt, hanem h tanuljon ebből és remélem azért idővel változik  ez a helyzet és akkor tanulva ebből már nem követi el ugyanezt... csak remélni tudom. na hát ien indítás utána jött a következő felemelő helyzet amit mindig is imádtam a bürokrácia! ujabb lökés a napnak(lefelé)

gondoltam hamár ien jol indult a napom inkább nem tanulok délelőtt hanme beszélek bátyámmal. ez jo 5let volt nagyon jo. nála voltam délelőtt és jot beszélgettünk egy sör és egy nesquick csokiöntettel és némi alkohollal ízesített kávé mellett. közben tomi lefénymásolta a digitet. és egyéb szuper dolgok is történtek... majd megdumáltam tatuval h nála leszek amíg kata otthon lesz, uh ez már kicsit kizökkentette a mélypontrol a napot.

bementem könyvtárba és gézával meg vikivel tanultunk illetve értekeztünk a "jogtudomány" és a természetTUDOMÁNY szerepéről és jelentőségéről és viszonyáról a társadalommal. jol elbasztuk az időt ellenben tanulni keveset sikerült... legalább a kedv jo volt.

aztán hazajöttem kibontottam a karácsonyi ajándékom(aputol) ami annyira nem is volt most rossz mind eddig... és ekkor ujra feltört a reggeli dolog, meg ez az egész és jol esett anyuval beszélni erről, és jo tudni h ő mindig mellettem van. sajnos nagyon sulyos dolgokat mondott, és mind igaz is volt, persze sosem fogjuk egy szemszögből látni ezt, ez érthető is, és sajnos lehet h naiv vagyok de még mindig a jobbat feltételezem mindenkiről, pláne az apámról...

aztán megnéztük a b13at ami állat egy jo film, majd leültem a gép elé és beszéltem egy pár emberrel, sárival is telefonon, majd a nap csucspontja ez a videó lett, feledtetve mindent ami ma történt de még előtte annyit h jo lenne néha télleg csak ugy abbahagyni azt h szomorú vagyok és helyette awesome lenni, de sajnos ehhez olyan tehetség kell ami csak olyan keveseknek adatott meg mint Barney Stinson... nekem azért még jo időbe telik ez a váltás, de nem is baj mert legalább nem felejtem el oan gyorsan azt ami a rosszkedvemet okozta. nem jo ez a helyzet de nem tanulhatok én más helyett...

kicsit más téma de azért idevág: örkény: kulcskeresők
nagyon nagyon jo elég sokat gondolkozom ezen és ettől jo h tényleg gondolkodásra bír és próbálom levetiteni,a saját életemre a könyv minden egyes mozzanatát, elég megdöbbentő eredményekkel. kár h apu ezt nem olvasta...

"Igaz ugyan, hogy Napóleon világot megrengető pályát futott be, de Szent Ilonán már mindnyájan egyformák vagyunk."

most pedig megyek és megnézem a how i met your mother 4ik évadának 12ik részét, majd bepakolok és most pdig jöjjön a megígért vidijó

· 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://soocky.blog.hu/api/trackback/id/tr7880949

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: unlimited web hosting reseller plans 2018.07.01. 22:16:10

X ½ X - Varnus Xaver és Lajkó Felix közös hangversenye - Emlékmorzsák

Trackback: discover this 2018.03.04. 19:58:03

Acai 3.95 - nombpeconcou on blog.hu

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

petykeaux 2009.01.19. 20:30:15

nehéz bármi okosat is mondani..
süti beállítások módosítása