Schzücscheschz cyberjátszótere

ez egy blog, ahova azt írok, amit akarok, és azt is fogok!!!

Utolsó kommentek

  • Loickeaux: nekem is (2009.11.07. 16:07) not good enough
  • Schzücscheschz: kicsit elégedett voltam magammal mire beértem, de már akkor tudtam h nem leszek profi szigetkör fu... (2009.07.22. 22:48) ébredezés
  • petykeaux: Te sprinterkirály..:) (2009.07.22. 22:45) ébredezés
  • Schzücscheschz: csütörtök:) (2009.06.25. 20:07) come si dice?
  • petykeaux: na meséljél majd ember, h mi volt ma!!:) (2009.06.25. 13:03) come si dice?
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • Loickeaux: nekem is (2009.11.07. 16:07) not good enough
  • Schzücscheschz: kicsit elégedett voltam magammal mire beértem, de már akkor tudtam h nem leszek profi szigetkör fu... (2009.07.22. 22:48) ébredezés
  • Schzücscheschz: csütörtök:) (2009.06.25. 20:07) come si dice?
  • petykeaux: bazzeg:(:( (2009.06.10. 21:22) And the winner is...
  • petykeaux: nagyonnagy...!!! (2009.06.10. 02:43) home alone

20

2009.03.07. 21:25 | Schzücscheschz | Szólj hozzá!

állat egy buli volt!!! Óriási volt télleg köszi mindenkinek aki eljött! Meg azoknak is akik irtak v felhivtak:) már jol kezdődött az egész, gézával spontán találkoztunk a blahán, pont akkorra értem be mikor ő meg buni is taliztak, azt hittem késni fogok de nem! bátyám addig még hazament pihenni kicsit:) uh buni is megérkezett lementünk 3an a sport1be ahol lett is asztalunk jöttek is szépen egymás után az emberek, viki zsofi, tita, anna, barbi, gina, erik, ádám, eni, milán, bence, bátyám. kaptam finom tortát is egy csomo gyertyával:) gyors egymás utánban érkeztek a jagerek is, meg itt még a csocso is ment, két dzsippert a halálba aláztunk, de mivel löttek 2 golt igy nem kaptunk ingyen piát:D aztán átmentünk szodába, de még indulás elött erik megállitott egy szora:D
jajj az ajándékokrol majdnem emgfeledkeztem! a legszebb ajándék az egész buli volt! és ezt mindenkitől kaptam:) amugy bátyáméktól kaptam egy AWESOMENESS bögrét:D:D:D milántól egy üveg asti cinzano-t eni és ádám sütött nekem tortát illetve ádám megprobált megviccelni a light kola mentos trükkel:D aztán buniéktol egy üveg bort, és barbiéktol egy tábla csokit:D 
átballagtunka  szodába és itt kezdődtek a bajok az emlékezetemmel:D igy másnap elmesélve rémelenek a dolgok de annyira vicces visszahallani h mik voltak:D:D na a csocso itt már egyáltalán nem ment:D érthető okokbol...
annyira állat buli volt géza sajna korán lelépett, meg ugye ádámék is mentek haza/annyira jo h eljött még térdgéppel is/ 
akik a legtovább birták fél4ig maradtak, és átmentünk az oktogonra a mekibe, sjana buni pulcsija eltünt, ezért rávártunk mjad rögtön a sarkon bement az éjjelnappaliba egy löwenért:D
életmentő mekizés volt az oktogonon a kuka tetején:D majd jött a megfagyás esete a fáradt néppel:D
első villamost megvártuk, majd sikeresen lekéstem az eslő buszom az örsön, de röpke 20 perc után már a buszon is voltam:) és végül minden ajándékommal épségben hazaértem 6 orára:)
10kor már fel is keltem :D mert nem tudtam aludni, de kitudna egy ien buli után?? köszönöm mindenkinek aki eljött és azoknak is akik irtak és felhivtak tegnap! nagyon jol éreztem magam, köszi srácok!
 

UI mellesleg megint tudtam mi lesz! de ez a tehetlenség... mint az álmomban...

A bejegyzés trackback címe:

https://soocky.blog.hu/api/trackback/id/tr66988167

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása