Schzücscheschz cyberjátszótere

ez egy blog, ahova azt írok, amit akarok, és azt is fogok!!!

Utolsó kommentek

  • Loickeaux: nekem is (2009.11.07. 16:07) not good enough
  • Schzücscheschz: kicsit elégedett voltam magammal mire beértem, de már akkor tudtam h nem leszek profi szigetkör fu... (2009.07.22. 22:48) ébredezés
  • petykeaux: Te sprinterkirály..:) (2009.07.22. 22:45) ébredezés
  • Schzücscheschz: csütörtök:) (2009.06.25. 20:07) come si dice?
  • petykeaux: na meséljél majd ember, h mi volt ma!!:) (2009.06.25. 13:03) come si dice?
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • Loickeaux: nekem is (2009.11.07. 16:07) not good enough
  • Schzücscheschz: kicsit elégedett voltam magammal mire beértem, de már akkor tudtam h nem leszek profi szigetkör fu... (2009.07.22. 22:48) ébredezés
  • Schzücscheschz: csütörtök:) (2009.06.25. 20:07) come si dice?
  • petykeaux: bazzeg:(:( (2009.06.10. 21:22) And the winner is...
  • petykeaux: nagyonnagy...!!! (2009.06.10. 02:43) home alone

Boldog Nyulat!

2009.04.12. 11:40 | Schzücscheschz | Szólj hozzá!

Nagyszerűen telnek az ünnepek anyám és egy idegen társaságában... Sokszor mondogatom h azért van egy határ, de télleg... nagyon nem vok erre most kiváncsi... mind1

vannak azért egérutak pl egy laza tenisz gézával meg vikivel... v petykoval egy röpke tali... meg azért igyekszem magamnak csinálni kibúvókat de ennyit nem lehet h ne legyek itthon soha... legalább mondjuk estére egyedül vok...

istenem de jo mikor belefolynak az itthoni rendbe, és akkor mártírkodva kertrendezés közben nem csinálhatom azt amihez kedvem lenne... pl fekhetnék a hintaágyban és olvashatnék, mert valahogy mindig akad vmi 10 perces munkácska amit nagyon gyorsan meglehet csinálni és ennyit igazán te is csinálhatsz.............

Tegnap legalább beszéltem este bátyámmal, az jo volt meg ha midnen igaz hétfőn találkozunk is, jajj bazzeg de lelépnék hétfőn is szívem szerint, de ezt még meg kéne dumálni h mi legyen...

na az ébredés utáni blogom zárom és megyek "segitek"....

A bejegyzés trackback címe:

https://soocky.blog.hu/api/trackback/id/tr361060727

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása