Schzücscheschz cyberjátszótere

ez egy blog, ahova azt írok, amit akarok, és azt is fogok!!!

Utolsó kommentek

  • Loickeaux: nekem is (2009.11.07. 16:07) not good enough
  • Schzücscheschz: kicsit elégedett voltam magammal mire beértem, de már akkor tudtam h nem leszek profi szigetkör fu... (2009.07.22. 22:48) ébredezés
  • petykeaux: Te sprinterkirály..:) (2009.07.22. 22:45) ébredezés
  • Schzücscheschz: csütörtök:) (2009.06.25. 20:07) come si dice?
  • petykeaux: na meséljél majd ember, h mi volt ma!!:) (2009.06.25. 13:03) come si dice?
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • Loickeaux: nekem is (2009.11.07. 16:07) not good enough
  • Schzücscheschz: kicsit elégedett voltam magammal mire beértem, de már akkor tudtam h nem leszek profi szigetkör fu... (2009.07.22. 22:48) ébredezés
  • Schzücscheschz: csütörtök:) (2009.06.25. 20:07) come si dice?
  • petykeaux: bazzeg:(:( (2009.06.10. 21:22) And the winner is...
  • petykeaux: nagyonnagy...!!! (2009.06.10. 02:43) home alone

ilyenolyan nosztalgia

2009.04.20. 23:06 | Schzücscheschz | Szólj hozzá!

Kellemes egy hétfő este... Ma vmi vidámat akartam irni, pl h itthon volt Petykeaux és h nagyon állat buli volt szerdán és milyen képek készültek te jó ég:) nem sok de tartalmasak... aztán valahogy olyan semmien kedvem lett estére, lehet a zh miatt, lehet h mert megint egyedül maradtam... ienkor azért van alkalmam gondolkodni rendesen, és nem csak az időt baszom el. Meghát partnerem is akadt estére még ha csak cyberpartner is, de azért nagyon jot dumáltunk Laccal, sőt h hangulatunkat a nadir felé lökdössem még pediget is hallgattam egy kicsit, meg küldtem neki is. amugy annyira jo volt kicsit nosztalgiázni a pediggel. no meg Laccal... most ugy belenéznék a jövőbe hihetetlen kiváncsi vok rá jelen esetben h hova tartok, v mi vár rám. ismerkedni nem nagyon van kedvem v energiám ez kb ugyanaz...

fú de rég hallgattam pediget, annyi emléket hoz fel:) jo lenne ha lennének most kicsit nyugisabb napjaim, de nem vagyok nagyravágyó inkább legyenek meg a zh-im... ez a szopás is lehetne azért elviselhetőbb...

mellesleg kinek akartam én akkora király lenni? és minek? mert eredménye nem lett. illetve lett csak negatív, ami predesztinálta az elkövetkezendőt

tanulság: levontam
 

A bejegyzés trackback címe:

https://soocky.blog.hu/api/trackback/id/tr551077057

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása