Schzücscheschz cyberjátszótere

ez egy blog, ahova azt írok, amit akarok, és azt is fogok!!!

Utolsó kommentek

  • Loickeaux: nekem is (2009.11.07. 16:07) not good enough
  • Schzücscheschz: kicsit elégedett voltam magammal mire beértem, de már akkor tudtam h nem leszek profi szigetkör fu... (2009.07.22. 22:48) ébredezés
  • petykeaux: Te sprinterkirály..:) (2009.07.22. 22:45) ébredezés
  • Schzücscheschz: csütörtök:) (2009.06.25. 20:07) come si dice?
  • petykeaux: na meséljél majd ember, h mi volt ma!!:) (2009.06.25. 13:03) come si dice?
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • Loickeaux: nekem is (2009.11.07. 16:07) not good enough
  • Schzücscheschz: kicsit elégedett voltam magammal mire beértem, de már akkor tudtam h nem leszek profi szigetkör fu... (2009.07.22. 22:48) ébredezés
  • Schzücscheschz: csütörtök:) (2009.06.25. 20:07) come si dice?
  • petykeaux: bazzeg:(:( (2009.06.10. 21:22) And the winner is...
  • petykeaux: nagyonnagy...!!! (2009.06.10. 02:43) home alone

I love EGER!!!!!!!!

2009.07.08. 00:11 | Schzücscheschz | Szólj hozzá!

Igen a gyengébbek kedvéért itt vagyok Heves megye székhelyén... sajna holnap megyek is haza, pedig ugy indultam el h minek maradni tovább... De most látom csak h azért jo volt lejönni mert azért nagy szükség van minden segítségre, és nem csak a borok fogyasztásában... Nem gyenge a helyzet ami itt maradt... valoszinű jövök még ide a nyáron...

Na de máról is essék szó ne csak a szomorú oldaláeoól... azért hálisten a nagymamám még él nevet a vicceimen:)

Csütörtökön VOLT azért vmi más is :) Gézussal toltunk egy Bp-Sopron stop utat nem gyengén ám a tábla valszeg kikerüla  szobám falára is :):) na mg persze a puha keksz konci se volt utolsó főleg a 2. sorból!!!! persze nem birtunk megragadni ott, de hát az updatenek se ártott a chocolate starfish... all right partner, keep on rollin' babe... Na az odabaszott rendesen meg hát a hazaut is kiütött...

Vasárnap egy lazaSiófokot toltunk ahol sikerült kcisit leégnie a karomnak, de a vállam nagyjából meguszta a dolgokt... rájöttünk h Buni rágót csak hazafelé ad majd:D meg h Viki mégis tud délután aludni, no meg h vasárnap délután az M7esen csak egy baleset miatt nem lehett menni... plusz ha Bp legszebb hídján akarsz átjönnni Pestre akkor bizony a dugó elkerülhetetlen...

no de kanyarodjunk vissza Egerhez... Itt vok voltam unokatesóméknál, nagyon faja volt szegénynek hnap dolgoznak uh már vissza is jöttem, de jobb volt a semminél... fúú gecó most fosom a szót ien is rég volt már... Nem mellesleg a Brazil tél olyan minta  magyar nyár.... De sajnálom...

ez a hárslevelű fröccs nagyon kellett már a lelkemnek... azt hiszem végre már nem a kis unokatesócskaként kezelnek, ami nagyon jo :) Zeusz meg hát ey isteni okos egy kutya ha azt mondom neki az asztalnál h csak akkor kap vmit ha leül akkor ő izony leül... és várja a falatokat:) egyem emg a drágát:) amugy jobb mint egy csengő mert amint vki az ajtóhoz jön már ugatja is az érkezőt(nem mellesleg azért emllette nem jönnék betörni csak ugy, amerika stuffordshire terrier a lelkem szép fekete és a mellkasa fehér:))

na jolvan elrakom már magam max még megnézem a hnapi menetrendet, sztem hnap visszatérek szülővárosomba de azért nagyon jo itt lenni jo a nyugalom és a Vasasos pólómban se vertek ma el a városban:D szeretünk veszélyesen élni:D pont ma jutott eszembe h mér ezt hoztam Egerbe-.-

Remélem hazafelé nem kell cigókkal utaznom, bár semmi bajom velük, de az már zavar ha túlüvöltik az N'sync-től a Bye bye bye-t :D

Csütörtökön Dokik ne feledjük, kéne egyet partyzni is...

na tlleg elköszönök egy nyári bucsuval Latinovics Zoltántól: " Az alkohol nem válasz semmire... de a kérdést elfelejted."

na kellemes éjszakát mindenkinek!

A bejegyzés trackback címe:

https://soocky.blog.hu/api/trackback/id/tr21233304

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása